Bad update!

Heejj!

Jag vet att jag har uppdaterat lite dålig på sistonde, men jag hade en gannska stressig dag igår. Jag och Filippa hade bestämt att mötas vid 11 men jag var så himla trött så vi sköt upp det till 12, först gick vi till ett ställe på dalagatan men det var stängt så vi åkte in till stan och där gick vi till typ alla tekniska affärer, för Filippa ville köpa en mobil. Hon ville köpa w595, hon ville ha i råsa men det fanns bara blå så vi gick till siba, elgiganten, the phone house och onoff. Men inga hade råsa så hon sket i att köpa den. Efter det så gick vi runt lite i stan kolla på lite saker, sen mötte vi upp Filippas mamma och vi gick till åhléns och kolla parfymer, sen gick jag och mötte mamma och sofia, vi skulle shoppa lite på mellandagsrean, jag köpte ett par jeans, en tröja, en parfym cat deluxe och ett par tights.

När jag kom hem prova jag alla saker och tog det lungt, har typ städat klart mitt rum.

Idag vakna jag vid tolv och då gick jag och Sofia ut på stan för vi hade fått 500:- var av vårann farmor. Jag köpte en skit snygg väska, två linnen, deo och ögonfransböjare. Efter det åkte vi hem och tog det lungt. Just nu sitter jag och kollar på andra sidan hecken, jag vet jag är barnslig, hehe. Aja nu ska jag logga in på Fb. PussPuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0