Dålig uppdatering!

Hejj!

Igår skulle jag skrivit men jag sov över hos Ebba så jag kunde inte.
Iaf, igår vid 1 så mötte jag upp Filippa vi åkte till min mammas jobb för att hämta pengar. Sen åkte vi till odenplan och mötte upp Lina, hon skulle handla lite julklappar. Men sen var Filippa att gå hem för honm skulle på Carolas konsert. Så jag gick också hem.
När jag kom hem så tog jag det lite lungt för jag skulle tilll stan med Sofia och handla dom sista julklapparna till mamma och mina kusiner. Först gick vi till Ohio och köpte mammas julklapp, jag köpte sånahär velorbyxa i blå. Sen gick vi till Br och köpte kusinernas present, dom fick en discokula för dom älskar att dansa. Sist gick vi till H&M och köpte ett fint halsband till mamma.

När jag kom hem tog jag det lungt, slog in lite julklappar, sen ringde Ebba och fråga om jag ville sova över hos henne, så jag åkte till slussen mötte upp henne, vi åt donken, sen gick vi och handla godis för 130kr, sen på morgonen vid 7 var jag tvungen att åka hem för Ebba skulle till Gotland så jag åkte hem och då somna jag direkt och vakna vid 1 igen. Då gick jag och min syrra ner i tvättstugan.
Idag har jag inte gjort ngt särskillt. Imorgon ska jag träffa Hiwa, jag har inte träffat henne sens den 11, saknar henne jätte mycket.

Nej nu ska jag ducha PussPuss♥


En liten omgjord bild på mobilen,från igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0