I like shopping:)<3

Heej.

Satt och tänkte igenom vad jag hade köpt dom senaste dagarna, har shoppat gannska mycket.
Idag har jag vart med Filippa, vi har vart på stan och shoppat lite eller a jag köpte en tröja som var ribbad, i svart. Den är från H&M. Vi kom till stan vid halv 2 och då gick vi till ur och penn för jag ville köpa en klocka men den hade blivit dyrare:O så jag köpte den inte. Iaf sen gick vi till H&M för jag ville ju ha en ribbad tröja, så både jag och Filippa prova den och den var skit fin på både, vi lekte lite fjårtisar också, vi pushade upp brösten skit mkt HAHAHAHAHAHHA. Efter det gick vi till hemköp och köpte lite saker, sen åkte vi hem.
När jag kom hem så åt jag och sofia. Sen satt jag och kolla på tv sen tog jag datan och skrev detta inlägg. Har också typ bestämt vad som händer på nyår, jag och Filippa ska typ fira tsm.
Jag har också tagit bilder på några saker som jag har köpt, så här kommer dom.
PussPuss<3


2 basics linnen.Svart och vitt ofc.50:-styck

Väska från H&M 249:-
Parfymer 119 kr cubus.As billigt.

2 svarta långärmade, högra från H&M och är ribbad.
Vänstra vnlig svart från gina tricot.

från vänster ett par tights
från bikbok.
från höger ett par stuprörsjeans från weekdays.

en skämtbild på mig och Filippa, hahahahha.

Kommentarer
Postat av: Hiwa

Vadå: 2 basic linnen svart vitt OFC :S ja brukar köpa i lime grön och orange! :D ahhaha

2010-01-09 @ 19:53:40
URL: http://persianstyle.blogg.se/
Postat av: Liv

men jag bara ljög dom är orangea och limegröna:P

2010-01-09 @ 23:28:27
URL: http://blondinenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0