Har tagit hål i örat!!

Heej!

Idag har jag vart på stan med Filippa, vi ville pierca oss i öronen men det kosta typ 500:- så jag valde att ta ett vanligt hål, kan försöka visa på en bild hur det ser ut:) Jag shoppade inget i dag, för jag har typ inga pengar kvar hehhehe. Men i födelsedags present ska jag önska mig presentkort så då blir det mycket kläder och skit:) Dock är den inte förrens den 9 mars hehe, så då kommer ju rean vara över för länge sen.

Just nu är jag inne på fb ska snart ducha, sminka av mig och lite andra saker. Måste sova gannska tidigt idag för jag somna gannska sent igår och vakna alldeles för tidigt. Aja har inget mer att skriva så skriver sen. PussPuss!


Bild tagen från google.
Jag hitta tyvärr ingen bättre bild men det får duga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0