Imorgon är det julafton:)

Hejsan!

Idag har jag vart med Hiwa på stan, det var verkligen skit kul att träffa henne eftersom det var så länge sen. Vi var på Br och köpte en julklapp till mina kusiner, en docktorsväska. Kostade 250:- men det är värt det. Sen gick vi till lindex och bara satt, men sen så gick jag hem och Hiwa också. När jag kom hem så städade jag, slog in julklappar, klädde graanen och jag har precis bakat pepparkakor. väntar på att dom ska bli klara så man kan lägga glassyr på xD. Juste när vi var i gallerian så såg vi pappan från telia reklamen. Så vi tog varsinn bild med han.xD

Imorgon är det som sagt julaafton, dock så har jag inte en så jätte stor julkänsla, men det kommer väll. Imorgon kommer jag gå upp vid nio, göra mig iordning och sen ska jag, Sofia och mamma åka till min pappa och ha en liten minijul, eller vi ska vara där i 2h och sen ska jag, mamma och Sofia till min morbror och lite annan släkt.

Några bilder på mig, hiwa.....




Jag och telia pappan




pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0