Old Dogs!

Heej!

Idag skulle jag och Filippa gått på stan men allt var stängt förrutom expert, så vi gick på bio istället. Vi ville se alvin and the chipmunks men det fanns inga biljetter kvar så vi såg på Old Dogs, den var bra, kommer iaf aldrig mer gå till Rigoletto, usch biograferna där är inte frächa, litet och trångt var det.
Efter bion gick jag hem och typ gjorde inget särskillt, tog det lungt. Sen sa Sofia att hon hade hyrt 17 again så vi såg på den, i mellan åt så städa jag lite i mitt rum, den är väll bra.
Just nu sitter jag på datan har vart inne lite på fb smsat, ungefär det. Nej nu blr det lite mer städning.
Har tagit bild på mina julklappar, här är dom.


Min mjukisdress♥

Två parfymer, naomi cambell och bekham<3

Mina småsaker(eller vad man kallar det.)
klocka
2 armband
linser i svart:)
Det var allt för mig.
PussPuss

Kommentarer
Postat av: hiwa

hallå vi skulle ju se på alvin och gänget.....?

2009-12-26 @ 13:17:17
URL: http://persianstyle.blogg.se/
Postat av: Liv

vi ska ju det men vem har sagt att jag inte kan se den 2 gånger??

2009-12-27 @ 16:06:41
Postat av: hiwa

men palla -.- de är inte lika kul jue...

2009-12-27 @ 18:39:40
URL: http://persianstyle.blogg.se/
Postat av: Liv

Men jag har ju inte ens sett den

2009-12-27 @ 18:54:06
Postat av: Anonym

vart har du köpt dina linser och hur mycke kostade de??

2010-01-06 @ 00:34:46
Postat av: Liv

teknik magasinet, och jag vet inte hut mkt det kosta men du kan ju gå och kolla.

2010-01-06 @ 22:21:51
URL: http://blondinenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0