Oops...!!

hejsan, det var välldigt länge sen. Ska Försöka blogga mera. anledningen till att jag inte bloggat e för tt min dator har vart trasig.
Idag har jag vart hemma, jag har skit ont i huvudet. Sov inte så mkt i natt heller, så jag var skit trött. Imorgon kanske jag ska till skolan, på morgonen ska jag till tandlkaren och dra ut en tand så jag får e hur ont jag har efter.
Idag har jag väll sovit, tittat på film, tv osv.. snart skka jag iaf ducha. Så jag skriver senare. PussPuss.Ingen bild till detta inlägg.

Kommentarer
Postat av: Hiwa

"svar på komentar"



Liv det kallas att pausa, men OM DU NU MINNS SÅ HADE JAG ALLTID EN ELLER TVÅ FUCKING BILDER I MIN BÄNK MEN ..hemma var alltid KAOS av ronlado bilder :D



du är metrosexuell -.-

2010-02-14 @ 10:16:41
URL: http://pers
Postat av: Hiwa

Föresten när ska du göra nytt inlägg?? Till du vet vad! :D

2010-02-14 @ 10:17:18
URL: http://persianstyle.blogg.se/
Postat av: liv

vet vad

2010-02-16 @ 19:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0