alvin and the chipmunks.

Hejsan bloggen!

Idag har jag vart i skolan, skit jobbigt men vi börja halv tio så det var gannska skönt. Första lektionen var slöjd och jag är så jävla glad för jag har syslöjd, jag har inte haft det på ett år. På slöjden håller vi på att sy kudfrodal, jag och Naomi tog svart. Lite emo kanske, nej jag bara skoja, jag har inget emot emosar.

Efter skolan gick jag, hiwa och filippa till donken och åt. Sen åkte vi in till stan och där gick vi in till monki, Hiwa köpte skit snygga kläder därifrån, en tubkjol och en vit t-shirt med tryck. Efter monki gick vi till Br för Filippa skulle köpa ngn present, så jag och Hiwa börja larva oss. haahah Vi sköt varandra. Jag vet jag äär skit töntig men palla bry sig. Sen efter Br så var jag och Hiwa tvugna att stressa till bion. Vi skulle se Alvin and the chipmunks. Den var så sjukt bra, dom var as söta.

Efter bion gick jag och Hiwa in till gina tricot, där hitta jag ett par gråa tights för bara 29:- jag som har velat ha det gannska länge nu. Sen gick vi till tunnelbanan och där skildes vi åt. När jag kom hem så prova jag min tights dom passar men jag skulle velat haft en storlek större för dom är nästan för tighta, aja skit it. Sen tog jag lite foton. Och dom ska jag lägga in nu. Så vi hörs sen. PussPuss:)


Jag vet inte vad han heter men han var iaf sötast:)

tightserna är gråa det syns bara inte. Töjan är också gannska ny, jag köpte den i uppsala

En gannska ful bild från uppsala:)

Hiwa gör en skit rolig min, så jag tog bort ansiktet.
Nej nu får det räcka med bilder. Skriver kanske i kväll får se, annars så blir det ett inlägg imorgon. PussPuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0