Dålig uppdatering!

Hejsan hoppsan!

Gud, jag har verkligen inte uppdaterat på flera dagar. Aja men nu är jag back on the track igen.
I tisdags och igår så var jag sjuk, jag hade as ont i huvudet och mådde jätte illa. jag typ sov hela tiden, men nu mår jag bra igen.

Idag i skolan så var jag med om ngt så otroligt pinsamt, och jag gjorde det bara värre. Vi hade precist haft svenska och våran svenska lärare Robin är helt galen, han svär typ hela tiden inte för att jag inte gör det då men, sen så typ ringde det i olivers mobil(en kille i min klass), så han typ flippa, han ba om jag ser eller hör en till mobil då kommer jag faan samla in alla innan vi börjar. Och sen efter lektionen går vi i trappan, och jag härmar robin, och då står han bakom oss och jag bara springer upp för alla trappor, sen typ såg jag inte honom mer. Efter så typ garva vi ihjäl oss.


Idag var Filippa sjuk:( men hon kommer typ imorogon. då ska vi in till stan och kolla kläder. hahah i love shopping.
Men nu sitter jag framför datan ska plugga snart. Jag har verkligen skit ont i ryggen, hate it. Och så är jag hungrig som en varg.
Efter skolan gick jag och Hiwa till donken, åt lite och sen gick vi till naturkompaniet, där hiwa prova en flällräven, det var fint på henne. Där tog vi lite bilder som jag ska lägga upp nu.Hörs imorgon pusspuss.


synd att det blev blixt på mig(eller inte)höhö.

pallar inte lägga upp bilder, så puss puss.

Kommentarer
Postat av: hiwa

MUPP TA BORT BIDLERNA SER JU AHNDIKAPP UT -.-

2010-01-20 @ 22:15:55
URL: http://persianstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0