Stan med Lina och Filippa!

Hejsan bloggen

idag har jag vart på stan med Lina och Filippa, det var skit kul, vi var typ på gina tricot i en timma och prova kläder:O, jag köpte en jätte fin långkofta, i brun.
När jag kom hem satt jag och kolla lite på tv och chilla. Imorgon så ska jag till tandläkaren vid halvnio, så får en halvtimmes sovmorgon, slipper engelska också:) bra va.
Igår så var jag med mamma och sofia, för mamma fyllde år. Vi gick ut och åt, på indiskmat, det var gott. Efter det så gick vi till mammas bästis, och där fanns en liten bebis, som tyckte sofias nagelack var välldigt faschinerande. Sen gick jag och Sofia till ica för att handla lite efterätt. Aja sen hände det inte mkt mer.
Snart börjar Click, en av mina favoritfilmer. aja skriver i morgon, god natt.


Min fina kofta♥
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0