Jag har vart på kollo!

Hej, jag glömde säga att jag skulle till kollo, därför uppdaterade jag inte. Jag kom hem i fredags, så igår träffa jag hiwa och shoppa har verkligen saknat henne, hade inte träffat henne på en månad. Jag köpte en blå klänning, örhängen en tubkjol i grå och en gul BH, har fotat så lägger in det.
Idag träffa jag Filippa, vi gick också på stan, där köpte jag en kamera, bh, trosor, smycke till mobilen och ballerina skor. Har Fotat det också. På tisdag åker jag till turkiet, med mamma och sofia. Fett roligt det kommer bli. Aja här kommer bilderna.

Ena bh:n och sen trosorna, Bik Bok.


Andra bh:n, bikinitrosor H&M


Mobilsmycket panduro.


Klänning Bik Bok.


Ballerinaskorna Sko Punkten.


Örhängen H&M

grå tubkjol H&M.
Aja nu ska jag titta lite på film.
Puss Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0