Buttricks.

Hejsan hoppsan.

Idag uppträdde vi i aulan gick bra, man sjöng bara sen var det slut, vi sluta ca halv två, skönt. Så jag, Filippa, Lina och Hiwa åkte in till stan, där gick vi i massa affärer, hittade en t-shirt med puffärmar i chockråsa från bik bok, kanske ska köpa den. Efter det gick jag och Hiwa (Lina och Filippa gick hem) till buttricks(stavning?). Där prova jag och Hiwa lite saker bland annat glasögon och Hiwa prova en peruk som hon såg as rolig ut i. Så vi tog lite bilder.
Imorgon ska jag få mitt barnbidrag, för det ska jag köpa ett busskort och lite andra saker, får se om jag får vänta med t-shirten från bik bok. Aja här kommer bilderna från buttricks.
PusPuss


Jag och Hiwa på buttricks.

Hiwa i peruk, haha det ser inte ut som henne.



och en bild från gina tricot, Filippa jag och Hiwa.
Men nu ska jag plugga massa No.
alot of love/Liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0