Girls just wanna have fun!!!!!

Thats what they really wooont, so fuuuun.

Haha lite av mina text skillz. Bara skämta. Idag var fan bästa dagen vi sluta 11 och då gick jag, hiwa och naomi till matsalen och åt. Efter det åkte jag och hiwa till stan och där gick vi och såg på bio, haha vi såg prinsessan och grodan, skit rolig. Eftersom jag och hiwa har så barnslig humor passa den perfekt för oss. HEHE. Efter bion mötte jag och Hiwa upp filippa, lina, irem och louise. fast hiwa var tvungen att gå efter 5 min, jag stnna kvar. Vi var typ vi en busshållplats på stan där dom typ hade pimpat den som typ en miljösak det var blommor gräs osv..... Där fota vi oss skit mkt. Så jag ska ladda in lite bilder så ni får se.
Det  var min dag,  hoppas eran var lika bra som min.


bild från i söndags.






Jag och irem (Filippa i bakgrunden). Det är på skämt... Hehe..
Nej nu ska jag se lite south park, puss och kram långbanan.

Kommentarer
Postat av: Hiwa

KAN DU LÄGGA UPP BILDRNA PÅ MIG FRÅN BUTRIKS NGN GÅNG!

2010-03-31 @ 16:22:49
Postat av: irem

den där andra bilden, filippa va skitsöt, men jag ser ju fan helt jävla f*cked upp ut!!!!!!!

2010-04-04 @ 18:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0