Gud vad jag blev sugen på att blogga.

Hej hej, sitter nu framför datan och läste lite bloggar, så kom jag på att jag också har en blogg så ett inlägg skadar inte.
Jag har ju inte bloggat på mer än en månad så jag har lite att berätta.
Jag har äntligen fyllt år, hehe. Så jag har shoppat lite grann, eftersom jag fick pengar i födelsedagspresent.
Igår så var jag, Hiwa, Lina och Filippa på stan. Hiwa köpte ett läppglans för 300, lite dyrt men det där läppglanset är så jävla bra. Sen köpte hon en typ väst eller ngt liknande, och tre nagellack. Jag köpte ingenting, fast  vid typ 6 så gick jag och filippa till taco bar och åt. Efter det gick jag hem. kollade på tv och sen somna jag.
Aja har en bild från igår, haha.


haha bild från BR, en skämt bild.

Har inte så mkt att bjuda på så det blir bara en bild.
Puuss

Kommentarer
Postat av: Hiwa

Ni är så söta :)

2010-03-20 @ 14:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0