Identiska!!:O

hejsan hoppsan.

Idag har jag haft världens längsta musik lektion, typ  1 och en halv timme. Skit jobbigt. Aja Innan det så hade vi idrott, där typ hängde vi i ringar och spela fotboll. BOOORING. Hahah juste jag och Filippa hade på oss samma kläder idag, hehe det var absolut inte meningen det bara blev så hehe. Så jag tog en bild på oss.
Imorgon har vi sovmorgon till 10!!!!!!!! i love it, hehhe och vi har inga vanliga lektioner vi ska uppträda i aulan, våran grupp, vi har halv klass i musik ska uppträda buffalo soldier med bob marley, hehe och ja, alva och Filippa ska sjunga, fett pinsamt.
Aja slänger in bilden på mig och Filippa.


hehe, typ exakt samma, nej nu ska jag dra puss puss.

Kommentarer
Postat av: wendela

Hehe gud vad roligt

2010-03-24 @ 21:34:49
URL: http://wendelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0