Muffins och Pucko på uppptäcksfärd!

Hej Hej.

Idag har jag vart i skolan, dagen gick ganska snabbt, det brukar måndagar göra, hehe. Efter skolan gick jag och hiwa till ica som ligger vid vår skola, där köpte jag en choklad muffins och en liten pucko, och hiwa en pucko och blåbärsmuffins. Efter det gick jag, Hiwa, Lina och Filippa till Filippas tandläkare, hon skulle typ fixa något med tänderna, sen efter det så tog jag bussen hem, när jag kom hem ducha jag och sen somna jag på soffan, hehe lätt hänt. Det är typ inget bra på tv så det blir data för mig fram till klockan 9 för då är det svenska hollywood fruar. Iaf nu ska jag måla naglarna med mitt favvo nagelack. PussPuss.


Min och hiwas "mellis"


Mitt fina nagelack.

Bild tagen från lina s facebook, tkr vi ser ytterst roliga ut:)

Puss och kram♥

Kommentarer
Postat av: lina

Den sista bilden känner man ju inte igen XD

2010-04-06 @ 22:12:59
URL: http://linannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0