Skolan suger!!!!

Hey sexy bitches, hehe skojar, eller?
Nämen skämt och sido. Igår blev det ingen uppdatering, för jag var och bada, och jag blir alltid så trött efter det.
Idaag hade vi typ 2 timmar håltimma, it was asome, så jag, Filippa, Lina, Hiwa, Naomi och Irem åkte in till stan, där lämna jag tbx min blåatjocktröja, hehe. Och så åt vi lite frulle på donken, jag vet jag e så onyttig. Det ska det också bli ändring på, måste komma i form till sommaren. Så det blir stopp för donken ett tag( Får se hur långt jag klarar).
Imorgon e det halvdag, vi slutar typ 11, så jävla nice. Jag vill gärna köpa en blus som jag har letat efter i alla H&M men den finns ingenstans, kan lägga in en bild sen.
Juste såg någon den nya sesongen av top model, jag tycker det är bra att korta får vara med, dom flästa är ju typ lika korta som jag, men doom flästa ser skit långa ut.
Aja här är lite  bilder pusspuss.


Top model 13.


Blusen jag letar efter överallt.


Hiwa i ljust brunt hår och lugg, hehe peruk från buttricks.


Vem kan den här pinglan vara då??

Ja det var allt för mig, juste jag har färgat håret, gjorde det i lördags, e välldigt nöjd men det är lite gullt. men det får jag leva med PussPuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0