Stan med Lina och Filippa!

Hello.

Som rubriken lyder så har jag varit på stan med lippa (Filippa) och lina, vi har typ provat 100000000 BH:ar, heheh, jag köpte en men sen lämna jag tbx den så jag kunde köpa hårfärg, jag ska bli lite ljusare och ta bort all ojämnhet i mitt hår. Vi har också ätit på taco bar♥, hehe i love it. Efter det gick vi till feetfirst, där hitta filippa ett par skit snygga gummistövlar, men dom fanns inte kvar i 37, så vi gick till vanliga skopunkten, och där hitta vi också ett par råsa, dom var verkligen ur läckra. Fast dom kosta 350:- dock så har jag sett ett par nästan likadana gummistövlar i råsa som kosta 199:- så vi ska kolla på dom sen. Just nu sitter jag och väntar på bättre tider, heh skoja, men väntar på att natt på museet ska börja, nörd jag e.
Anledningen till att jag inte skrev igår var för att jag sov över hos Filippa. Aja här kommer lite bilder. PussPuss.


En kofta från Bik Bok, kosta 199, vet inte om jag ska behålla den. V får se.

Min hårfärg.

Fina gummistövlar♥

Det var allt för mig puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0