DAMN!!!

Hola, goooosh fan vad länge sen. Anledningen till att jag inte har uppdaterat e för attmin mobil har varit trasig, och ag använder min mobil som kamera så jag har inte kunnat fotat, men nu är den hel och jag är back on the track.Idag var jag hemma för jag hade skit ont i haslen och i hvudet på morgonen, sen på eftermiddagen mådde jag bättre så jag gick ut och handla, då trffa jag hiwa, då gick vi till brger king, och åt glass. Sen gick vi till lindex och där hitta jag en jeansjacka från barn som jag tog i storlek 128 för jag gillar när det är som en bolero. jag prova den och den var välldigt söt, dock inte värd 250:- haha. Vi fota gannska mkt så jag kommer lägga in dom. Men jag bloggar mer i morgon, sen e man ju ledig torsag och fredag thank god for kristehimmelsfärd, hehe. Men nu ska jag se på tv puss pusss.


Jag vet att jag är osminkad men tyckte hiwa blev fett snygg på denna bild.

SOlig bild på hiwa<3

Jeansjackan jag hitta.
PussPuss♥

Kommentarer
Postat av: Hiwa

JA SER HEMSK UT JA VIL ATT DU TAR BORT BILDEN*!

2010-05-12 @ 16:51:26
Postat av: liv

Nej den e skit fin på dig<3

2010-05-16 @ 00:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0