Köttbullar på Ikea:)

Tja tja, idag har jag varit på ikea med mamsen, sofia och grannarna. Det var roligt, vi åt deras köttbullar, ett måste när man åker dit, sen fick man en skit god efterrätt för 2;-, så sjukt billigt. Vi köpte inte så mkt bara lite små saker.
Juste ja har en bra och en dålig nyhet, den dåliga e att min mobil e trasig igen (thanks alot Hugo), den braiga e att jag har hittar min kamera, yeeesss. älskar den, den e fett liten och gullig hehe. Så jah kommer kunna fota ändå.
Aja imorgon blir det stan med Filippa, jag ska köpa ett skit fint spetslinne från H&M om den finns kvar. Aja nu ska jag kolla på tv. Puss Puss.


Vet att jag redan har lagt in den men aja puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0